فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

قیمت نبشی

نبشی یکی از قطعات پرمصرف و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است و در جنس و شکل های مختلفی تولید و عرضه می شود . نبشی های استیل، نبشی st52  نبشی آلومینیومی ، نبشی st37  نبشی z و ضد زنگ برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار می گیرند: تقویت / قاب بندی و کارهای دکوراتیو

نبشی انواع مختلفی دارد از جمله :

نبشی آلومینیومی 6061

نبشی آلومینیوم 6061 رایج ترین آلومینیوم استفاده شده در پروژه های ساخت و ساز است. این جنس نبشی قدرت فوق العاده ای دارد و هنگامی که وزن سبک و مقاومت به خوردگی مطرح باشد، نبشی آلومینیوم اولین گزینه ای است که انتخاب می شود. این نبشی از قابلیت جوشکاری، برش و مته زنی خوبی برخوردار است.

نبشی ضد زنگ 304

نبشی ضد زنگ 304 با گوشه های شعاعی خود برای پروژه های ساخت و سازی که نیازمند قدرت بیشتر و مقاومت به خوردگی بالایی هستند، گزینه فوق العاده ای است. عناصر تشکیل دهنده نبشی استنلس استیل 304 این اجازه را می دهد تا به خوبی با عناصر آب و هوا، اسید، آب تازه و نمک و مواد شیمیایی ترکیب شود و همچنان با دوام باقی بماند.

نبشی استیل

نبشی استیل با گوشه های زاویه دار در پروژه های ساختمانی، ساخت عمومی و تعمیرات به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.این نبشی به راحتی بریده، جوشکاری، شکل دهی و ماشینکاری می شود. این محصول در جنس استیل گالوانیزه یا غیر گالوانیزه موجود است.

برای خرید نبشی و اطلاع از قیمت نبشی در ضخامت و وزن های مختلف با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین برای فروش نبشی و کسب مشاوره رایگان نیز می توانید با مشاوران فولاد مارکت تماس بگیرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.