فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

قیمت لوله درزدار و لوله بدون درز

از آنجا که کاربردهای صنعتی تکامل یافته و پیچیده تر شده اند ، محصولات و سیستم های لوله کشی که به آنها خدمات می دهند نیز مجبور بودند سرعت رشد خود را حفظ کنند. یکی از محصولاتی که همیشه در صنعت استفاده و خرید و فروش آن مورد توجه بوده است ، لوله ها هستند و انواع مختلفی دارند از جمله لوله استیل ، لوله گالوانیزه ، لوله درز دار و لوله بدون درز . بدلیل اینکه خرید و فروش لوله درز دار در بازار امروز بسیار داغ است ، در ادامه قصد داریم به مشخصات این لوله و انواع آن بپردازیم .

لوله درز دار که در انگلیسی (WELDED PIPE) می باشد ، بوسیله نورد ورق های فولادی درست می شود ، به این صورت که ورق در ضخامت های مورد نظر و بر اساس سایز لوله برش خورده و سپس وارد دستگاه نورد می شود ، سپس درز ایجاد شده را جوشکاری می کنند و لوله وارد مرحله تست و کونیک می شود. لوله جوش مقرون به صرفه است و با وزن کمی که دارد از سختی زیادی برخوردار است و می تواند نیروی زیادی را تحمل کند.
از لوله درز دار برای انتقال گاز ، آب و یا سایر مایعات در محیط های کم فشار و یا با فشار متوسط استفاده می شود ، مانند سیستم انتقال آب ، سیستم فاضلاب ، لوله کشی نفت و گاز ، خدمات حفاظت از آتش و غیره .
لوله بدون درز (seamless) نوع دیگری از لوله است و همانطور که از اسمش مشخص است برخلاف لوله درزدار ، در فرایند تولید این لوله از هیچ نوع جوشی استفاده نمی شود. و در بازار و صنعت ایران اصطلاحا به آن لوله مانیسمان می گویند. البته بد نیست بدانید که مانیسمان نام کارخانه و برندی از لوله می باشد ولی در ایران به عنوان لوله بدون درز مانیسمان شناخته شده است. این در صورتی است که لوله های بدون درز انواع مختلفی دارند و لوله بدون درز مانیسمان یکی از انواع این لوله ها می باشد.
در مجموع قیمت لوله بدون درز بیشتر از لوله درز دار است.
 شما می توانید برای خرید لوله بدون درز و اطلاع از قیمت لوله درزدار و سایر محصولات فولادی به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید!

قیمت نبشی

نبشی یکی از قطعات پرمصرف و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است و در جنس و شکل های مختلفی تولید و عرضه می شود . نبشی های استیل، نبشی st52  نبشی آلومینیومی ، نبشی st37  نبشی z و ضد زنگ برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار می گیرند: تقویت / قاب بندی و کارهای دکوراتیو

نبشی انواع مختلفی دارد از جمله :

نبشی آلومینیومی 6061

نبشی آلومینیوم 6061 رایج ترین آلومینیوم استفاده شده در پروژه های ساخت و ساز است. این جنس نبشی قدرت فوق العاده ای دارد و هنگامی که وزن سبک و مقاومت به خوردگی مطرح باشد، نبشی آلومینیوم اولین گزینه ای است که انتخاب می شود. این نبشی از قابلیت جوشکاری، برش و مته زنی خوبی برخوردار است.

نبشی ضد زنگ 304

نبشی ضد زنگ 304 با گوشه های شعاعی خود برای پروژه های ساخت و سازی که نیازمند قدرت بیشتر و مقاومت به خوردگی بالایی هستند، گزینه فوق العاده ای است. عناصر تشکیل دهنده نبشی استنلس استیل 304 این اجازه را می دهد تا به خوبی با عناصر آب و هوا، اسید، آب تازه و نمک و مواد شیمیایی ترکیب شود و همچنان با دوام باقی بماند.

نبشی استیل

نبشی استیل با گوشه های زاویه دار در پروژه های ساختمانی، ساخت عمومی و تعمیرات به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.این نبشی به راحتی بریده، جوشکاری، شکل دهی و ماشینکاری می شود. این محصول در جنس استیل گالوانیزه یا غیر گالوانیزه موجود است.

برای خرید نبشی و اطلاع از قیمت نبشی در ضخامت و وزن های مختلف با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین برای فروش نبشی و کسب مشاوره رایگان نیز می توانید با مشاوران فولاد مارکت تماس بگیرید!

قیمت لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه به دو دسته لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه که به لوله آهنی سفید نیز معروف هستند تقسیم میشوند و روش تولید هرکدام نیز مختلف است. یعنی در واقع 2 نوع لوله گالوانیزه داریم: لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی . جنس این لوله ها از آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاه های درز جوش به هم جوش داده می شود. لوله های گالوانیزه می توانند به طرق مختلفی تولید و ساخته شوند.
این لوله در ابعاد مختلفی تولید می شود از جمله:
لوله گالوانیزه 1 اینچ
لوله گالوانیزه 2 اینچ
لوله گالوانیزه 3 اینچ
لوله گالوانیزه 4 اینچ
و غیره
لوله گالوانیزه همچنین توسط کارخانه های مختلفی تولید می شود از جمله :
لوله گالوانیزه ساوه ، لوله گالوانیزه قزوین و لوله گالوانیزه اصفهان 
 قیمت لوله گالوانیزه هر کارخانه ای منحصر به فرد است . برای خرید لوله گالوانیزه و اطلاع از فروش لوله گالوانیزه به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید !