فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

قیمت لوله درزدار و لوله بدون درز

از آنجا که کاربردهای صنعتی تکامل یافته و پیچیده تر شده اند ، محصولات و سیستم های لوله کشی که به آنها خدمات می دهند نیز مجبور بودند سرعت رشد خود را حفظ کنند. یکی از محصولاتی که همیشه در صنعت استفاده و خرید و فروش آن مورد توجه بوده است ، لوله ها هستند و انواع مختلفی دارند از جمله لوله استیل ، لوله گالوانیزه ، لوله درز دار و لوله بدون درز . بدلیل اینکه خرید و فروش لوله درز دار در بازار امروز بسیار داغ است ، در ادامه قصد داریم به مشخصات این لوله و انواع آن بپردازیم .

لوله درز دار که در انگلیسی (WELDED PIPE) می باشد ، بوسیله نورد ورق های فولادی درست می شود ، به این صورت که ورق در ضخامت های مورد نظر و بر اساس سایز لوله برش خورده و سپس وارد دستگاه نورد می شود ، سپس درز ایجاد شده را جوشکاری می کنند و لوله وارد مرحله تست و کونیک می شود. لوله جوش مقرون به صرفه است و با وزن کمی که دارد از سختی زیادی برخوردار است و می تواند نیروی زیادی را تحمل کند.
از لوله درز دار برای انتقال گاز ، آب و یا سایر مایعات در محیط های کم فشار و یا با فشار متوسط استفاده می شود ، مانند سیستم انتقال آب ، سیستم فاضلاب ، لوله کشی نفت و گاز ، خدمات حفاظت از آتش و غیره .
لوله بدون درز (seamless) نوع دیگری از لوله است و همانطور که از اسمش مشخص است برخلاف لوله درزدار ، در فرایند تولید این لوله از هیچ نوع جوشی استفاده نمی شود. و در بازار و صنعت ایران اصطلاحا به آن لوله مانیسمان می گویند. البته بد نیست بدانید که مانیسمان نام کارخانه و برندی از لوله می باشد ولی در ایران به عنوان لوله بدون درز مانیسمان شناخته شده است. این در صورتی است که لوله های بدون درز انواع مختلفی دارند و لوله بدون درز مانیسمان یکی از انواع این لوله ها می باشد.
در مجموع قیمت لوله بدون درز بیشتر از لوله درز دار است.
 شما می توانید برای خرید لوله بدون درز و اطلاع از قیمت لوله درزدار و سایر محصولات فولادی به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.