فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

قیمت میلگرد آجدار

میلگرد در دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید می شود که هر کدام از این محصولات در دو حالت شاخه و کلاف به بازار عرضه می شوند برخی از کارخانه ها هر دو میلگرد را تولید می کنند اما بر خی دیگر فقط میلگرد ساده یا میلگرد آجدار را تولید و عرضه می کنند در نتیجه قیمت میلگرد آجدار و ساده هر کارخانه ای متفاوت خواهد بود. میلگرد آجدار همانطور که از اسمش مشخص است ، میلگردی است که آج هایی بر روی آن داشته باشد. علت وجود آج بر روی این میلگرد درگیری هرچه بیشتر با بتن است که در نهایت میتواند به راحتی فشارهای بالا را تحمل کند.

فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه خرید و فروش میلگرد آجدار و ساده ، عرضه کننده انواع میلگرد آجدار با بهترین قیمت و کیفیت است . برای خرید میلگرد آجدار و اطلاع از قیمت میلگرد عاجدار با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.



میلگرد آجدار a2 یک فولاد ابزار سردکاری است که از1 درصد کربن و 5 درصد کروم تشکیل شده است . میگرد 2a بخاطر ویژگی های متنوع ، عدم تغییر شکل ، خواص سختی پذیری و ثبات ابعادی در عملیات حرارتی شناخته شده است. میلگرد آجدار2a از مقاومت در برابر سایش متوسطی برخوردار است. تنش تسلیم میلگرد آجدار 2A  برابر با ۳۴۰۰ و مقاومت کششی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است و با تغییر شکل نسبی پلاستیکی 18 درصد به عنوان میلگرد نیمه نرم شناخته شده که به صورت آجدار و عمدتاً آج مارپیچ می باشد.

فولاد مارکت با بیش از ده سال سابقه در زمینه خرید و فروش میلگرد آجدار و ساده ، عرضه کننده انواع میلگرد آجدار با بهترین قیمت و کیفیت است . برای خرید میلگرد آجدار و اطلاع از قیمت میلگرد عاجدار با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. میلگرد آجدار توسط کارخانه های بسیاری در ایران تولید می شود که در وب سایت فولاد مارکت می توانید قیمت میلگرد عاجدار سمنان ، بافق یزد ، میلگرد نیشابور ، سیرجان ، شمس سپهر ، سپر ایرانیان ، کارخانه ذوب و نورد کرمان ، میانه ، ذوب آهن و پرشین فولاد را مشاهده کنید !

قیمت اهن

قیمت اهن تابع عوامل مختلفی است از جمله نوع آن . تیرآهن ها در اشکال و سایزهای مختلفی وجود دارند که شایع ترین نوع آن تیرآهن I و H شکل است. آنها معمولا در ساخت و ساز، کارهای عمرانی، ماشین آلات سنگین، ساخت کامیون و سایر کارهای سنگین استفاده می شوند. تیرها بیشتر برای حمایت از سازه های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. این به دلیل توانایی آن برای مقاومت در برابر بارهای سنگین است که عمدتا در برابر خم شدن مقاوم است. تیرها معمولا نسبت به ارتفاع ، عرض ، و ضخامت اندازه گیری می شوند.

از آنجاییکه تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل‌ها در صنعت ساختمان شناخته شده است ، حجم استفاده از این محصول به اندازه‌ای بالا است که حتی کوچکترین تغییر در قیمت تیرآهن یا قیمت اهن موجب اختلاف زیاد در هزینه اجرا خواهد شد. انتخاب مناسب چنین کالای مهمی تاثیر بسیاری در تعیین موفقیت و شکست پروژه خواهد داشت. فولاد مارکت انواع تیرآهن های I و H (هاش) را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت ارائه میدهد و در اسرع وقت تیرآهن ها ارسال می شوند. در لیست زیر می توانید قیمت تیرآهن IPE کارخانه های مهم در این زمینه را مشاهده کنید. برای خرید اهن از جمله خرید تیرآهن معمولی و یا فروش تیرآهن معمولی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید!

قیمت ورق گالوانیزه


ورق های گالوانیزهکه از دسته ورق آهن می باشد ، برای تولید کانال های کولر، شیروانی لوله های آب و جاهایی که امکان ارتباط با آب و خوردگی وجود دارد و همچنین در صنعت ماشین سازی و تولید لوازم خانگی کاربرد دارد. یکی از بیشترین کاربردهای ورق گالوانیزه، تولید ورق گالوانیزه رنگی و ورق شیروانی رنگی است که در رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود و مصارف بسیاری دارد.
قیمت ورق گالوانیزه تحت تاثیر عوامل متعددی است از جمله : وزن ورق گالوانیزه ، ابعاد و ضخامت ورق گالوانیزه و البته کارخانه تولید کننده آن . برای مشاهده آنلاین و به روز  قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس ، قیمت ورق گالوانیزه کاشان و قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد  می توانید به سایت فولاد مارکت مراجعه کنید. تمامی ورق های گالوانیزه رول هستند و امکان تحویل درب کارخانه یا بنگاه تهران فراهم می باشد.

قیمت لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه به دو دسته لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه که به لوله آهنی سفید نیز معروف هستند تقسیم میشوند و روش تولید هرکدام نیز مختلف است. یعنی در واقع 2 نوع لوله گالوانیزه داریم: لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی . جنس این لوله ها از آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاه های درز جوش به هم جوش داده می شود. لوله های گالوانیزه می توانند به طرق مختلفی تولید و ساخته شوند.
این لوله در ابعاد مختلفی تولید می شود از جمله:
لوله گالوانیزه 1 اینچ
لوله گالوانیزه 2 اینچ
لوله گالوانیزه 3 اینچ
لوله گالوانیزه 4 اینچ
و غیره
لوله گالوانیزه همچنین توسط کارخانه های مختلفی تولید می شود از جمله :
لوله گالوانیزه ساوه ، لوله گالوانیزه قزوین و لوله گالوانیزه اصفهان 
 قیمت لوله گالوانیزه هر کارخانه ای منحصر به فرد است . برای خرید لوله گالوانیزه و اطلاع از فروش لوله گالوانیزه به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید !