فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

فولاد مارکت

خرید و فروش انواع محصولات فولادی

ورق استیل آینه ای

ورق های فولادی در قالب ورق های استیل ضد زنگ آینه ای تولید و عرضه می شوند. استیل های ضد زنگ آینه ای دارای جلای بسیار عالی می باشند که می توانند بوسیله استنلس استیل ها تولید شوند. ورق استیل سوپر آیینه یا سوپر میرور بدون هیچ گونه عیب و نقص ، و فاقد هرگونه خط و خش و لکه ای است و درست مثل یک آینه واقعی،  دارای ویژگی های بازتابی است. استیل میرور می تواند بوسیله ماشین آلات ورق فلز معمولی تولید، بسته بندی ، نورد، و منقوش شود.


ویژگی های بازتاب دهنده فولاد ضد زنگ آینه ای، باعث ایجاد نور و فضا می شود که به راحتی قابل ساخته شدن است. برخلاف آینه های شیشه ای، سوپر میرورها می توانند در محیط های آماده سازی غذا، سقف سازی ومناطق مخصوص پیاده روی، مدارس، زندان ها و محیط های پر رفت و آمد دیگر استفاده شوند، زیرا آنها هرگز نمی شکنند.


اگر در مناطق عمومی از آینه های شیشه ای معمولی استفاده می کنید و از میزان خطر آن آگاه هستید، احتمال دارد که آینه های ضد زنگ نشکن بتوانند خطر ایجاد آسیب ها را کاهش دهند.

همچنین این امکان را به شما می دهد که بسیاری از چشم اندازهای باغ را با این محصول طراحی کنید تا بتوانید نور و فضا را نیز به آن اضافه کنید.


سوپر میرورها برای نورپردازی صحنه نیز مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه حاصل مثبت بود ، که به جای استفاده از نورهای ضعیف، نورهای پرقدرت  که دمای بسیار بالایی تولید می کنند  به سمت بالا بروند و از سوپر آینه انعکاس پیدا کنند تا یک فضای نورپردازی متفاوتی ایجاد شود.


استنلس استیل های آینه ای کاربردهای بسیار فراوانی دارند که در صنایع تزیینی، آسانسور و حتی نمای داخلی ساختمان ها از آن ها استفاده می شود. ورق های استیل میرور در دو رنگ نقره ای و طلایی (گلد)  و در ضخامت های مختلف قابل عرضه هستند.